HVAD VÆLGER TILFREDSE BILEJERE?

For ottende år i træk og 12. gang i alt har BMW vundet AutoIndex.

AutoIndex uddeles hvert år af Loyalty Group og FDM og er skandinaviens største og mest omfattende kundetilfredshedsundersøgelse. Undersøgelsen afdækker private bilejeres oplevelse af og tilfredshed med deres bil, forhandler og værksted samt loyalitet overfor mærket.

“Der er ikke mange fingre at sætte på BMW. Vurderingen af bilen er i top, og det samme er vurderingen af forhandler og værksted. Ser man på udviklingen i AutoIndex gennem årene, kan vi se, at det er noget, den danske BMW importør bevidst har arbejdet med, så de nu har styr på både bilen og alt det udenom,” siger chefredaktør for FDMs medlemsmagasin MOTOR, Bo Christian Koch.

BMW slår desuden rekorden med den højeste score nogensinde med 920 indekspoint ud af 1000 mulige.


BMW er gået frem på både salgs- og værkstedsoplevelsen med hhv. 4,0 og 2,8 procent. Vi er utroligt glade for det hårde arbejde som de autoriserede BMW samarbejdspartnere hver eneste dag leverer for at give den bedst mulige service over for vores kunder.

AutoIndex er gennemført af Loyalty Group for FDM blandt 28.000 danske bilejere. Undersøgelsen er gennemført i perioden januar-marts 2019. I det samlede svar vægtes bilens kvaliteter med 40 procent, mens vurderingen af værksted, forhandler og loyalitet over for mærket vægtes med hver 20 procent.